+ 3
Inlägg: 2229259
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein:
Jag vill dock gärna att du fortsätter med din kritik särskilt då du är rätt bra på att fånga upp samhällsfenomen! Hitta andra isf!
Jag vill dock gärna att du fortsätter med din kritik särskilt då du är rätt bra på att fånga upp samhällsfenomen! Hitta andra isf!
+ 2
Däremot hade jag hoppats på en kollega där av liknande nivå att matcha mot.
Två div ett målvakter känns initialt som att vi kan mycket väl ge bort väldigt värdefulla poäng redan i början.
Tycker ledningen spelar rysk roulette med tre patroner med deras chansartade målvaktsbygge.
Ja, en målvakt av Furch klass hade känts betydligt mer betryggande.
Jag tror att vi kommer se ett väldigt osäkert försvar med dessa asplöv och det kommer även drabba den spelidé karlin försöker implentera
I en helt ny trupp. ntera
. Ja orolig är jag. Men jag vet ju inte en tiondel vad ledningen ser.