+ 6
Inlägg: 2229302
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ja vad säger man , går litet halv rykte om att är det 6 klubbar som jagar Furch just nu i svensk hockey. vet inte riktigt vilka lag det är det handlar om. men om jag får säga mitt så tror jag han landar i Färjestad
alltid kul när olika åsikter luftas, 'det är bara döda fiskar som följer med strömmen' är ett väldigt bra begrepp. Alla har rätt till en åsikt(inom rimliga gränser). Man behöver alltså inte per automatik dumförklara någon som tycker lite olika. Uppfriskande minsann , vi är väl ändå inte Nord-Korea?