Inlägg: 2229404
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Han åker väl med för att prova på matchvärmingen och går det inte för honom lär det väl bli nån av dom andra som står?
för det lilla jag vet om Tex situation just nu är att det är en överbelastning pga all extra träning han har lagt ner för att komma ikapp det han tappade, och det är ingen " skada " som kommer hålla han borta länge.
för det lilla jag vet om Tex situation just nu är att det är en överbelastning pga all extra träning han har lagt ner för att komma ikapp det han tappade, och det är ingen " skada " som kommer hålla han borta länge.
+ 2
Ren säkerhetsåtgärd, Isak lär nog stå imorn.
Men varför åker Tex med egentligen, socialt stöd?