Hur ser det ut för modo?
Inlägg: 2230262
Svarskommentarer
Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
{9287}:
Trevande, man vill nog väldigt mycket men ser väldigt spänt ut med passningar som inte går fram eller ligger 1 meter fel.
1 period kvar att steppa upp.
Positivt att wallin gör det han ska, Västerviks 2-1 är oturligt och en studs på byxan som är svår för honom.
Vi skapar en del framåt men är inte tillräckligt desperata när läge ges.
20 minuter kvar att vända detta till en godkänd insats.
Trevande, man vill nog väldigt mycket men ser väldigt spänt ut med passningar som inte går fram eller ligger 1 meter fel.
1 period kvar att steppa upp.
Positivt att wallin gör det han ska, Västerviks 2-1 är oturligt och en studs på byxan som är svår för honom.
Vi skapar en del framåt men är inte tillräckligt desperata när läge ges.
20 minuter kvar att vända detta till en godkänd insats.
+ 2
Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
{9287}:
Tkr det ser ok ut, rätt så stabilt försvarsspel och man skapar lägen men gör ingen jättematch. Skall bli intressant att se hur man tar sig an 3 perioden
Tkr det ser ok ut, rätt så stabilt försvarsspel och man skapar lägen men gör ingen jättematch. Skall bli intressant att se hur man tar sig an 3 perioden
+ 3