+ 3
Inlägg: 2230277
Svarskommentarer
Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
Bad_Brett: sure, men du tror inte det är lite annat att spela i Västervik kontra MoDo vad gäller press och liknande? Även om det är starten så finns det ju säkert något underliggande. Vad vet vi…
Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
Bad_Brett: 3-2, 3-2, 3-2, 2-1, 2-1, 0-1 och 0-1.
Det är resultaten just nu, skapligt jämnt i matcherna. ALLA är taggade på att få starta, känns det som. :-)
Det är resultaten just nu, skapligt jämnt i matcherna. ALLA är taggade på att få starta, känns det som. :-)
Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
Bad_Brett: Ja, nu är det slut på tålamodet för den här säsongen för min del. ;)
+ 1
Visst att inte passningarna sitter men den bristande arbetsinsatsen går inte att förklara bort med "dåligt självförtroende"eller något annat nu.