+ 4
Inlägg: 2230354
Svarskommentarer
Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
Sputnik:
Ångestkänslor pga hockey är jag för gammal för att ha, speciellt match 1 av 52.
Den enda gången jag känt ångest pga hockeyn var i det negativa kvalet.
Resultatet på tavlan säger 5-2, men jag tycker ändå det ser betydligt bättre ut än förra året samma tid. Nu har vi gjort bort den här siten, bara ladda om för nästa match.
Sedan måste gradin jobba för att hitta en rightare till sam och Woods, den kedjan skulle bli riktigt bra med rätt lekkamrat.
Ångestkänslor pga hockey är jag för gammal för att ha, speciellt match 1 av 52.
Den enda gången jag känt ångest pga hockeyn var i det negativa kvalet.
Resultatet på tavlan säger 5-2, men jag tycker ändå det ser betydligt bättre ut än förra året samma tid. Nu har vi gjort bort den här siten, bara ladda om för nästa match.
Sedan måste gradin jobba för att hitta en rightare till sam och Woods, den kedjan skulle bli riktigt bra med rätt lekkamrat.
+ 5
Grundspelet ser redan nu betydligt bättre ut för er tycker jag och ni kommer bara växa genom säsongen.
Glöm inte att vi var ett par studsar i princip från att kunna åka ut mot AIK förra säsongen, istället gick vi upp. Kan va svårt att tänka så mitt i ångestkänslorna i en premiärtorsk, men det nya upplägget med slutspelskval gör att jag tror ni kommer kunna bli giftiga när Karlins prägel satt sig ordentligt. 👍