{5647}: Tycker delar av spelet satt i första perioden men alldeles för sporadiskt för att man ska vara nöjd.
Inlägg: 2232602
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 2021-10-01
modomille: Och vi som trodde att Modo skulle vara ett lag med stark defensiv som signum, jag tycker att det är just defensiven från både backar och Forwards som varit det enda som inte fungerat speciellt bra hittills.
Sen vore det kul med ett fungerande PP också.
Sen vore det kul med ett fungerande PP också.
+ 2
Sv: MoDo - Kristianstad 2021-10-01
modomille: Tycker överlag spelet i egen zon lämnar en del att önska. Omständigt, slarvigt.
Sv: MoDo - Kristianstad 2021-10-01
modomille: de skjuter i fel hörn målisen får skotten i plocken hela tiden