Inlägg: 2232613
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 2021-10-01
Varje gång Dahlrot är på isen så blundar man och håller tummarna
+ 4
Sv: MoDo - Kristianstad 2021-10-01
Gavelo: Samtliga andraperioderna har ju varit dåliga, men ja den här är nog sämst.
Kristianstad forecheckar hårt och aggressivt och vi saknar ödmjukhet för det.
Kristianstad forecheckar hårt och aggressivt och vi saknar ödmjukhet för det.
Tycker nog denna period är säsongens hittills sämsta.