+ 1
Inlägg: 2234120
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
{8879}: Absolut, det står för mig, och nej jag är inte bitter alls, tycker bara det är lite bittert att påpeka att ett ord stavats fel enligt egen utsago.
För övrigt så stavar Hockeyallsvenskan det, MODO.
Heja MODO
För övrigt så stavar Hockeyallsvenskan det, MODO.
Heja MODO
Det får stå för dig.
Var inte så bitter.
Heja MoDo