+ 2
Inlägg: 2234209
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
MorganaLefaey: 8 utespelare, två målvakter. Skiter i målvakterna i den här frågan då det inte är dom som ska försvara eller anfalla. Jag säger inte att allt är Gladers fel, rätt lite är hans fel då han bara värvade in några nya till den här säsongen, men sanningen är om han inte hade värvat in dom spelarna han gjorde så hade det funnits mer plats för Gradin/Karlin att ta in spelare som dom kanske hellre hade sett. Gör kanske detta till en större grej än vad det är dock..
+ 2
Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
MorganaLefaey: Isak RETUREN Wallin
Hockeyallsvenskans schweizerost.
Hockeyallsvenskans schweizerost.
+ 2
Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
MorganaLefaey: Har vi inte EN back man kan lita på, är farligt varenda jävla skit grej.
+ 1
Nu tror jag som andra att detta är en plump, men ska man gnälla tycker jag det inte är på Glader.
Idag vägrar laget bevisligen trampa på. Så kan nog studsa tillbaka. Men ärligt så tror jag modo nog behöver vara ute på marknaden och titta efter 2 fwd + 1 back bara för å va på den säkra sidan.