+ 13
Inlägg: 2234222
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Monno: Nej nej, jag har bara konstaterat att han är urusel och behöver en omstart långt ifrån Allsvenskan.
Klarar man inte av sina arbetsuppgifter så kan man avböja, som chef uppskattar man den ärligheten.
Klarar man inte av sina arbetsuppgifter så kan man avböja, som chef uppskattar man den ärligheten.
+ 2
Ingen här tycker nog att Wallin är nån målvakt som kommer ta oss till toppen men dina konstanta påhopp om hur jävla dålig han är börjar bara bli pinsamma.
Har du nån personlig vendetta mot honom?
Han är en människa han också. Och att han får stå än fast han inte riktigt är redo igen på denna nivå är ju faktiskt inte hans fel.