Inlägg: 2234251
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
jonsson: är väl bara i en match vi varit påslagna direkt. Och det var 2a matchen mot vvik.
Men oavsett om detta var en plump eller ej så tycker jag modo ska fixa 2 till fwd så vi får 13 seniorforwards.
Tycker det är ganska tydligt att vi i alla fall har minst 1 formation som desperat behöver en.
Men oavsett om detta var en plump eller ej så tycker jag modo ska fixa 2 till fwd så vi får 13 seniorforwards.
Tycker det är ganska tydligt att vi i alla fall har minst 1 formation som desperat behöver en.
Vi har väl vaknat sent i tidigare matcher oxå, men då lyckats måla iallafall, senast mot KIK minns jag inte.