KarateKing700: Det är väl alltid det här med skattereglerna när folk har spelat och inlett säsongen i exempelvis KHL. Spelare brukar väl behöva hålla sig utomlands en viss period för att inte åka på en större smäll?
Inlägg: 2236619
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Oj har taskig koll på det men läste en artikel från när Patrik Hersley bröt med sin KHL klubb och uteslöt spel i Sverige pga att han skulle behöva betala 50% skatt på det han tjänat i sin KHL klubb så det kan nog ligga till så ja.
(Ska nämnas att artikeln va från 2016)
(Ska nämnas att artikeln va från 2016)