Inlägg: 2236928
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Frontschwein: Ja att ni ska avancera uppåt trots att ni spenderar lika mycket pengar som oss är ju inte så troligt. Så förstår att du måste kolla runt dig för att se lag som kan göra det. Så antar att du inte vill att köpelaget MODO ska gå upp heller?
Spännande blir det att se bokslutet efter lövens och hvs kapprustning.
Hoppas nästan hellre på att nåt okänt brödgäng avancerar nån av köpeklubbarna.