Inlägg: 2237086
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Tarasov: Känner mer att det ska bli ruggigt kul och se hur vi står oss mot seriens (så här långt) bästa lag, go MoDo!
+ 3
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Tarasov: Jag misstänker att utgången blir som det brukar bli mot topplag, ganska bra spel från båda håll, sen gör vi 3 helt osannolika misstag framför eget mål och förlorar matchen med 1-3
Minst 3 bjudningar kommer vi få se!
Minst 3 bjudningar kommer vi få se!
+ 1
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Tarasov: Allt utom förlust mot håååveee är en oväntad bonus, så nej jag är inte särskilt orolig. Skulle dock gärna vilja se ett stabilare grundspel över 60 minuter.
Jag känner mig lugn inför kvällen! Hur är det med er? Oroliga?