Inlägg: 2237349
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Silly: Vi är obehagligt trubbiga i anfallszon. Blir aldrig riktigt farligt. Vi behöver 2spets forwards. 2 skäggiga gubbar med bra bössor och bra skott.
Han har skänkt/Drällt bort pucken nu vid 10 minst tillfällen.
Ännu en gång nu i 3 mot 2 läge när jag sitter och skriver .
väldigt mycket felval nu på honom? 😥