Inlägg: 2237388
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Randy Marsh: Ni gör en bra match trots allt och faller på målsnöret trots att ni inte hade strålande målvaktsspel. Bra prestation och HV skrämmer inte direkt.
+ 1
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Får väl anses godkänt att nästan ta poäng mot HV. MoDos ambition är ju att hamna topp 8. HV:s ambition är att gå upp.
+ 1
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Vad skrev jag innan matchen, vi kommer bjuda på 3 mål.
Visserligen tippade jag 1-3 så helt 100% var jag inte, men bra nära.
Tänk vad svårslagna Modo skulle vara om man slutade bjuda motståndare på mål gång på gång!
Visserligen tippade jag 1-3 så helt 100% var jag inte, men bra nära.
Tänk vad svårslagna Modo skulle vara om man slutade bjuda motståndare på mål gång på gång!
+ 2
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Randy Marsh: Förbannat surt för idag spelar vi fan ner Hv på jorden igen.
Hade varit så underbart med vinst.
Offensiven finns där. Måste spetsa till special teams rejält o lära oss försvara
Hade varit så underbart med vinst.
Offensiven finns där. Måste spetsa till special teams rejält o lära oss försvara
+ 2
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Randy Marsh: Tycker grymt synd om er nu. Säkert idioten Wallsons fel att Vesel drog från Löven..
+ 2
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Randy Marsh: Aja, man vek inte ner sig vilket jag är glad att se. Helt OK. Snöpligt slut dock, såklart.
Större frågetecken om man är lövare ikväll.
Större frågetecken om man är lövare ikväll.
+ 1
Så jävla många PP vi skulle ha haft i 3e. Bedrövligt.