+ 1
Inlägg: 2237399
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Tarasov: Ja det är mycket snack om att HV vunnit 6 raka och det är så sjukt imponerande.
Men 6 raka har väl typ alla lag som slutat top 5 haft senaste säsongerna?
Av det jag såg idag kändes det inte som "max 5 förluster" utan då var peak Löven ett betydligt läskigare lag att möta.
Men 6 raka har väl typ alla lag som slutat top 5 haft senaste säsongerna?
Av det jag såg idag kändes det inte som "max 5 förluster" utan då var peak Löven ett betydligt läskigare lag att möta.
+ 2
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Väl kämpat MoDo! Tycker 2-2 hade varit rättvist ikväll. Vi gör inte vår bästa match, den sämsta jag sett hittills denna säsong, men samtidigt gör ni det bra och stressar oss. Längtar redan till nästa batalj :)
+ 1
Laget är lite omoget och HV starkt, vi får två psykologiska mål som vi inte klarar av att kapitalisera.