+ 3
Inlägg: 2237443
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Frontschwein: Väldigt sunda tankar motspelare o hur man spelar hockey!!!!!😈😈😈
+ 1
Eller så spelar vi fair och satsar på minst tre spetsspelare till och skeppar iväg dom nonchalanta småkillarna som bara drömmer om ahl.
Jag skiter fullständigt i hur det görs. Hockey är krig och inget fair game.
Nej, jag önskar inte skador, men många gamla gubbar i min omnejd tänker verkligen så. Dom hatar nederlag och mördarinstinkten verkar ha försvunnit när kempis försvann.
Tycker vi kämpade väl. Jävla surt bara