+ 3
Inlägg: 2237618
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Trilske: Jag tror att när vi spelar som bäst gör vi det väldigt svårt för motståndarna. De tycker att de spelar uselt, när det i stor omfattning handlar om att vi checkar fast dem så de inte kan bygga upp sitt spel som de vill. Så var Västervik ifjol också.
+ 6
Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Trilske: efter försäsongsmatcherna, jag tror MoDo mår bra mot bra motstånd, Då spelar vi bra, Jag ser en stor framsida för oss framöver, och låt Tikkanen stå några matcher till
+ 2
Som av en händelse sammanföll en av MoDos bättre matcher mot HVs sämsta... Har för mig att det lät likadant i Kristianstad. Slump eller mönster?
Till sist, Tikkanen ser fin ut och regeln om "avsiktlig offside" är en extremt godtycklig regel.