Trilske: Jag vill ha fågelperspektiv. Fullständigt hatar små arenor där man inte kan se åkvägar och linjer i spelet. I NHL är bland de dyraste biljetterna inte sällan närmast sargen. Fullständigt värdelöst anser jag
+ 2
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte