+ 6
Inlägg: 2238636
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Tycker inte lövens spel övertygat speciellt i serien, men de är ruskigt effektiva och gör mål på halvchanser det ska man ge dem.
Hur som helst skönt om hv förlorar även fast jag har noll respekt och sympati för löven.
Tycker inte lövens spel övertygat speciellt i serien, men de är ruskigt effektiva och gör mål på halvchanser det ska man ge dem.
Hur som helst skönt om hv förlorar även fast jag har noll respekt och sympati för löven.
+ 3
Man är sjukt fed up på alla hyllningar av HV.. Löven hade väl typ 12 raka segrar ifjol, men alla är fullständigt hänförda över Hvs 6 raka nu