+ 7
Inlägg: 2242827
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Reflektion, tema: roliga detaljer. I Vigges senaste intervju inför Vita hästen - är han i Sverige för att stanna? Väääldigt bra uttal på ”Tack så mycket” i slutet, alltså så pass att jag reagerade på det. Har han det i fatet att han är tvåspråkig kanske?
Inte så enkelt när man går upp att bygga lag, vilket vi lär erfara nästa år!