Inlägg: 2248136
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Gavelo: Det där med spelchemat känns som en klyscha för att ursäkta och bortförklara dåligt spel och usel inställning. Tror det var Svelander som sa i Modo channel att det där argumentet inte håller j20 brukar ju spela både fredag lördag och söndag.
+ 3
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Gavelo:
Det är inte anledningen till att det står 1-5. Anledningen är att vi inte är redo för match och inte ville ta kampen idag.
Det är inte anledningen till att det står 1-5. Anledningen är att vi inte är redo för match och inte ville ta kampen idag.
+ 1
Spelschemat är obra och det är obra att börja hemma, av just denna anledningen vi ser ikväll, 2 trötta lag där ett lag har hemmaplan och hemmapubliken i ryggen som ger dom energi.