Inlägg: 2248423
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
henkeiskogen: Exakt !! Det är inte okej att förlora ett Derby dagen efter en vinst på detta sätt , helt jäkla oacceptabelt !
+ 1
Sen är det säkert ett slutkört lag ja. Hade vi kunnat köra med 4 kedjor båda matcherna vore det förstås lättare.