+ 5
Inlägg: 2248460
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Monno: Men vart har jag skrivit det?!
Jag har aldrig skyllt förlusten på spelschemat, jag har sagt att Löven har större fördel av att spela match 2 hemma inför fullsatt och att kvalitén generellt blir för dålig med 19h mellan matcherna.
Löven är klasser bättre idag (av det jag sett) och det syntes ju rätt tydligt att Modo inte orkat ladda om och hade ingen publik i ryggen som lyfte dom, snarar tröck ner dom.
Men löven vinner rättvist och jag hoppas man skrotar back to back eller iaf lägger det med 30-35h mellan så lagen orkar ladda om.
Jag har aldrig skyllt förlusten på spelschemat, jag har sagt att Löven har större fördel av att spela match 2 hemma inför fullsatt och att kvalitén generellt blir för dålig med 19h mellan matcherna.
Löven är klasser bättre idag (av det jag sett) och det syntes ju rätt tydligt att Modo inte orkat ladda om och hade ingen publik i ryggen som lyfte dom, snarar tröck ner dom.
Men löven vinner rättvist och jag hoppas man skrotar back to back eller iaf lägger det med 30-35h mellan så lagen orkar ladda om.
Men nu är det inte därför helt plötsligt?