+ 4
Inlägg: 2248559
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Gavelo: Kul att du drar upp om resan till Stockholm och samlingen på Gamla stan och när Foppa å Häggström då spelade tillsammans !!
Jäklar vilka timmar man la ner tillsammans med Tommy Roos på MoDo kansliet och SJ för att få ihop denna härliga buss /tåg resa från Ö-vik då !!
Som du skrev : inge tjafs bara glädje
Aj då , såg nu att denna skrivelse och svar skulle hellre legat på " apropå ingenting " istället !
Jäklar vilka timmar man la ner tillsammans med Tommy Roos på MoDo kansliet och SJ för att få ihop denna härliga buss /tåg resa från Ö-vik då !!
Som du skrev : inge tjafs bara glädje
Aj då , såg nu att denna skrivelse och svar skulle hellre legat på " apropå ingenting " istället !
+ 2
Möjligtvis skanderades det olämpliga saker från läktaren ibland, men ofta var fokuset på helt andra saker, ramsor etc.
Micke peeeee, Micke peeee , åh micke Micke peeeeee, när han tar ett skär då blir man kär åååh Micke Micke peeeee
Eller…
And when the reds, and when the reds go marching in…
Fan nu saknar man ju klacken…