+ 2
Inlägg: 2248561
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Smurfen: Håller med! Jag har varit runt på diverse arenor i yngre dagar och då som ingen duvunge. Då var det lite smäll på käften utanför och sen bjöds det på bärs, hb o varmkorv. Nu ringer dom och gör upp om fight flera månader nnan. Vi sjöng inte så mycket hat heller och inga bengaler. Jag blir full i skratt då jag ser MoDoklacken leka Millwall Bushwackers. Ja jävlar!
+ 3
Tyckte jag läste nånstans om att någon Löven supporter hade också betedd sig som ett svin igår så denne hade blivit nerbrottad av Polisen, så att det bara är MoDo iter som skämmer ut sig vet jag inte heller om det stämmer