+ 1
Inlägg: 2248582
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
KB:
Det stämmer att det var vvik. Minns att bussen hade en stor klubblogga så nog lär den varit riktad, sen var det säkert ett gäng glin..
Det stämmer att det var vvik. Minns att bussen hade en stor klubblogga så nog lär den varit riktad, sen var det säkert ett gäng glin..
Västerviks buss blev dock vandaliserad i Övik. Det var inte direkt i samband med matchen, så behöver inte nödvändigtvis ha varit hockey-relaterat i det fallet även om det är troligt.