Inlägg: 2248756
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
JoseGonzales: Det blir lätt så när ingen är riktigt påslagen. Forwards är inte där de ska vara, vilket leder till att backarna sätts i svårare situationer. Gårdagen var ett sådant debacle att man inte kan dra några som helst slutsatser.
Fast, visst saknade vi Fohlin och en ersättare för Viklund, samt givetvis Svenningsson och Ohlsson som med sin snabbhet gör det svårare att sätta samma press på oss. Möter man som back Ohlsson är det inte lika lätt att stå kvar på blå, för man är snudd på chanslös när han drar iväg.
Förhoppningsvis slickar vi såren under uppehållet.
Fast, visst saknade vi Fohlin och en ersättare för Viklund, samt givetvis Svenningsson och Ohlsson som med sin snabbhet gör det svårare att sätta samma press på oss. Möter man som back Ohlsson är det inte lika lätt att stå kvar på blå, för man är snudd på chanslös när han drar iväg.
Förhoppningsvis slickar vi såren under uppehållet.
+ 2
Woods tycker jag var er bästa spelare igår!