Inge nytt om skadeläget?
Inlägg: 2250420
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Jag har inte hittat någonting, mer än att Fohlin är borta minst fem veckor med armbrott.
Ohlsson fick väl ont i en arm/hand?
Svenningsson har man kanske inte röntgat än pga att knät varit för svullet.
Men, framförallt de två senare vore det väldigt intressant att få lite mer information om.
Ohlsson fick väl ont i en arm/hand?
Svenningsson har man kanske inte röntgat än pga att knät varit för svullet.
Men, framförallt de två senare vore det väldigt intressant att få lite mer information om.