1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507805 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2250778

Sv: Silly season
Någon som har premium?

"Här är veckans sillyrum.
Blir en lång väntan i Skellefteå i år också, Veronneaus succé lär bara göra honom ettårig i Leksand, målvakt på väg till SHL, Modo inte nöjda, SHL-spelare som kan vara på väg att bryta med mera (Premium)."

Svarskommentarer

Sv: Silly season
Randy Marsh: Lite missvisande rubrik. ;)

Modo inte nöjda
Modo värvade Daniel Mannberg från Brynäs i förra veckan. Då fick sportchefen Henrik Gradin äntligen sin högerfattade forward.
Gör det att han sitter lugn i båten? Nej, inte vad jag gör. Det finns skadeproblem i truppen, så Gradin ska tydligen hålla ögonen öppna efter både en back och en forward om rätt läge uppstår. Modo har gått bra den här säsongen, och befinner sig i toppen av serien. När man känner att man har ”hugg” på toppen så vill man spetsa till sitt gäng ytterligare.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB