+ 2
Inlägg: 2251868
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}: Bättre än att krossa rutor på ett annats lag hemmaarena iaf, det var ju knappast så imponerande.
Det är inte första gången MoDo supportrar skämmer ut sig.
Det är inte första gången MoDo supportrar skämmer ut sig.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}:
Uppenbart förvirrat troll, att ge honom kredd för att folk skulle börja ogilla Löven är VÄLDIGT missvisande, kan inte bry mig mindre. Bättre att ignorera.
Uppenbart förvirrat troll, att ge honom kredd för att folk skulle börja ogilla Löven är VÄLDIGT missvisande, kan inte bry mig mindre. Bättre att ignorera.
+ 3
Du gör verkligen ingen bra reklam för ditt lag här inne och Du ensam är ju en enorm anledning till varför Löven inte är så omtyckta i hockeysverige.
Wallson och en handfull spelare en annan.
Ödmjukhet lilla vännen.