Heyerdal: tycker också det är offside. Fin prestation oavsett, men mindre bra prestation av domaren.
Inlägg: 2253349
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Västerås 2021-11-09
henkeiskogen: dålig markering flera gånger nu vi får vakna till nu annars ringer det bakom Tex