Sv: MoDo - Västerås 2021-11-09
{5647}: Ja, herregud vilken katastrof han har varit. Och det är inte bara vid frilägena, utan han fattar konstant galna beslut i egen zon som ledde till helt onödiga tvåminutersbyten. Det där pajar ju rytmen i hela laget.