Gavelo: Är han landslagsmässig då, JA!, annars NEJ!
Inlägg: 2253585
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Självklart beror allt på hur Karlin och Gradin har tänkt att bygga truppen. Men jag tror definitivt inte att Öhman gjort bort sig i dagens trupp och han petar McMaster i dagsläget.
+ 1