+ 2
Inlägg: 2254155
Svarskommentarer
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
hockey_21: Det kan man undra.
Tack för länken, nu kan Rytter se att MoDo har sämre +- än Löven.
Rytter, antalet säsonger har ju MoDo fler men +- imponerar sannerligen inte för er del.
Timrå går inte heller bra i +-, sämre än MoDo och Löven tillsammans.
Helst hade jag sett alla tre klubbar kriga om topp-positionerna i Elitserien men det kommer nog aldrig hända.
Tack för länken, nu kan Rytter se att MoDo har sämre +- än Löven.
Rytter, antalet säsonger har ju MoDo fler men +- imponerar sannerligen inte för er del.
Timrå går inte heller bra i +-, sämre än MoDo och Löven tillsammans.
Helst hade jag sett alla tre klubbar kriga om topp-positionerna i Elitserien men det kommer nog aldrig hända.
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
hockey_21:Tror det är någon form av invasiv art. En mellanform av Löven/Timrå. Mördarsnigel, typ
+ 2
Här har du maratontabellen..
www.ishockeytabeller.se/maratontabell-1975-2018