+ 2
Inlägg: 2254240
Svarskommentarer
Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Silly: haha, jag handlar mina egna kläder faktiskt och även bortsett från Modohoodien är jag rätt nöjd med klädvalen :D
men det är klart det var roligt att 20-åringen sa nåt, hon var från Ö-vik sa hon.
men det är klart det var roligt att 20-åringen sa nåt, hon var från Ö-vik sa hon.
Tjejen berömde den enda tröjan som inte frugan har handlat åt dig ,? 😉😉