jonsson: likt förbannat lär både han och Agaard hamna i Oskarshamn om vi inte går upp denna säsong.
Inlägg: 2256177
Svarskommentarer
Sv: Silly season
DrCox: läste artikeln om Folins förlängning om att han inte har en OUT. Kan man avtala bort den alltså?!
+ 2