hanzon: Tröjnummer 46 är registrerad på swehockey
Inlägg: 2256376
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Foldron:
Tycker fö kontraktsläget ser rätt bra ut inför nästa säsong
Bernhardt - X
Hasa - Näsen
Wahlberg - Folin
Vi kan väl gissa att det kommer förlängas med Styf, sen lär vi tappa någon men det finns säkert en plan B.
På fw sidan
X - X - Modigs
Filip S - EJK - Aagaard
X - X - Mannberg
X - Max T - OP
Lindewall
Sen skulle jag tro att vi tappar EJK här men ändå en bra bas. Plus att vi har en bättre utgångsläge att sälja in något. Fö är Hasas lillebror något som jag tycker ser lite intressant. Ser gärna förlängning med Ohlsson/Sylwander och även MacM
Tycker fö kontraktsläget ser rätt bra ut inför nästa säsong
Bernhardt - X
Hasa - Näsen
Wahlberg - Folin
Vi kan väl gissa att det kommer förlängas med Styf, sen lär vi tappa någon men det finns säkert en plan B.
På fw sidan
X - X - Modigs
Filip S - EJK - Aagaard
X - X - Mannberg
X - Max T - OP
Lindewall
Sen skulle jag tro att vi tappar EJK här men ändå en bra bas. Plus att vi har en bättre utgångsläge att sälja in något. Fö är Hasas lillebror något som jag tycker ser lite intressant. Ser gärna förlängning med Ohlsson/Sylwander och även MacM
+ 3