+ 1
Inlägg: 2256399
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Jag hoppas och tror att varumärket MoDo har stärkts, ligger vi i toppen och med den stabila ledning vi har, så tror jag spelare gärna stannar eller vill spela för världens bästa klubb.
+ 1
Sv: Silly season
KB:
Vigneault sa ju redan efter några matcher att han hoppas på ett SHL-kontrakt redan nästa år så det känns ju lite hopplöst. För övrigt tror jag det vattnas i munnen på Oskarshamns fantastiska scouter. De måste ha världens enklaste jobb.
Vigneault sa ju redan efter några matcher att han hoppas på ett SHL-kontrakt redan nästa år så det känns ju lite hopplöst. För övrigt tror jag det vattnas i munnen på Oskarshamns fantastiska scouter. De måste ha världens enklaste jobb.
+ 11
Vi har rätt ledning på plats och satsningen känns trovärdig.