henkeiskogen: ni har spelat PP i bokstavligt talat en halv period, vad mer kan ni begära? 😅. Tycker nog man ska gilla domaren som modoit idag, ni kom undan med straffsituation åt andra hållet som var solklar och hög klubba i nyllet där på slutet.
+ 1