+ 2
Inlägg: 2257429
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
{5647}: Fortsätter Styf spela som han gjorde igår är det tjänstefel att bänka honom.
Tittar man på prestationerna på isen är det förstås Hasa som skall bänkas (Och därefter Dallas).
Tittar man på prestationerna på isen är det förstås Hasa som skall bänkas (Och därefter Dallas).
Jag kan ändå se Dahlroth i boxplay även om han är sjundeback. I den rollen spelar han enkelt och slutar kladda med pucken.