+ 4
Inlägg: 2257436
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
henkeiskogen: Om han är arg på MoDo så är det i praktiken bara Widebro som är kvar. Hela den sportsliga biten är - tack och lov - utbytt.
+ 3
Nu går ryktena men jag vill ändå tolka det som att han kanske hade en förhoppning om att kunna komma tillbaka men ville varken säga bu eller bä för att inte skapa onödig press eller liknande.
Det känns inte som att Enström skulle ha någon anledning att bli arg avseende hanteringen av Hellkvist. Modo blev satta i skiten av hockeyligan, alla spelare valde att dumpa oss och tränaren gjorde sig omöjlig.
Hur mycket skit ska en förening behöva ta?