+ 1
Inlägg: 2257536
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Karlskoga 2021-11-21
Silly: Anton Öhman med vänsterfattning.
(kom dock ihåg att jag var en av de som var relativt positiv till Öhman)
(kom dock ihåg att jag var en av de som var relativt positiv till Öhman)
Det bygger han på till nästa säsong. 👍😉 Gillar honom.
Tycker han påminner om Norlinder i skridskoåkningen.