+ 5
Inlägg: 2259954
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Vill inte förstöra festen, men var han inte inblandad i Gurkornas mål? När MoDo fick kollektiv kollaps i egen zon? Hoppas jag har fel, och inget ont om han, en stor talang! Vore kul om vi går upp så vi får se han i rätt dräkt några år till
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Det finns ett vackert talesätt ”man möter samma människor på vägen upp som vägen ner”.
Det ska bli så så skönt att plocka russinen ur Rögle, Leksand mfl. Varje person som Följt MoDo de senaste 10 åren förtjänar att få uppleva det.
Det ska bli så så skönt att plocka russinen ur Rögle, Leksand mfl. Varje person som Följt MoDo de senaste 10 åren förtjänar att få uppleva det.
+ 8
Kollade matchen mot Västerås i repris för att specialstudera # 14, kunde inte se ett misstag!
Dessutom en fin assist.
En blivande storback.