+ 2
Inlägg: 2260007
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Visst tappade vi Strömgren och Wallinder, men dom lämnade ju på egen begäran för att det var så struligt i föreningen, dom hade inte för en sekund lämnat om dom spelat i Modo denna säsong.
Olofsson eller Rosdahls övergång ger ju vatten på min kvarn, dom lämnade för att många andra lämnade och det är just det jag talar om, har man en bra plan, en stark och trygg organisation, kunna sälja in sin idé och framförallt tidigt kunna signa sina stora namn och talanger så ger detta ringar på vattnet och fler kommer vilja stanna för att man ser potentialen i laget och den resa man skall göra, dessutom är det enklare att värva in stora spelare eftersom spelare med ambitioner vill vinna.
Olofsson eller Rosdahls övergång ger ju vatten på min kvarn, dom lämnade för att många andra lämnade och det är just det jag talar om, har man en bra plan, en stark och trygg organisation, kunna sälja in sin idé och framförallt tidigt kunna signa sina stora namn och talanger så ger detta ringar på vattnet och fler kommer vilja stanna för att man ser potentialen i laget och den resa man skall göra, dessutom är det enklare att värva in stora spelare eftersom spelare med ambitioner vill vinna.
+ 1
Vi trodde inte Rosdahl Och Olofsson skulle vara högvilt hos Vissa SHL klubbar heller.