+ 3
Inlägg: 2260059
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Leksand lärde sig inte ett jota, inte IKO heller. De vann på lotto när de slapp kvala neråt. De hade säkert åkt ut med huvudet före mot Modo, Björklöven eller Timrå ;)
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Beror på vad man menar med lärdom egentligen också.
Det jag menar är att vi har rätt personer på plats nu. I min mening. Jag vill se och hoppas att man ger dem fullt förtroende.
Det finns fortfarande en rädsla i mig att man sätter igång nån jävla tränarkarusell vid första motgång. På grund av vår historik.
Det jag menar är att vi har rätt personer på plats nu. I min mening. Jag vill se och hoppas att man ger dem fullt förtroende.
Det finns fortfarande en rädsla i mig att man sätter igång nån jävla tränarkarusell vid första motgång. På grund av vår historik.
+ 2
Nej, rätt personer på rätt plats slår vilka djävla lärpengar som helst. Mindre bra ledare kommer ändå göra om samma misstag, om än kanske i mindre utsträckning är min erfarenhet. (med viss reservation för ett fåtal undantag)