henkeiskogen: Men, IKO och Leksand nu är väl förbaskat stabila under nuvarande regim. Inget av dessa lag har väl tidigare inte behövt vara oroliga för att kvala...
Inlägg: 2260114
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ni som ser matcherna på tv från Hägglunds och även ser matcherna från SHL :
Ser just nu lite från Timrå - Rögle på sportkanalen , är det sån skillnad på våran klack å Timrå klack/publiken när det gäller ljudvolymen ??
Eller är det sändningarna som är mils längder ifrån varandra 🤔🤔
Ser just nu lite från Timrå - Rögle på sportkanalen , är det sån skillnad på våran klack å Timrå klack/publiken när det gäller ljudvolymen ??
Eller är det sändningarna som är mils längder ifrån varandra 🤔🤔