+ 3
Inlägg: 2260227
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Nu har jag bara sett Highlights från Hägglunds men då har man knappt hört mål jublet ens !!
Åsså nu när man ser lite på sportkanalen från Timrå så är det en jäkla skillnad på ljudet
Åsså nu när man ser lite på sportkanalen från Timrå så är det en jäkla skillnad på ljudet
+ 1
Man har fått kritik för att ha för dålig ljudupptagning i Allsvenskan!
När man ser på valfri allsvensk match så kan man tro att det är god natt och 500 pers på läktarna som håller på att somna.